JMET hè statu stabilitu in 1974, cum'è una impresa statale, avemu una longa storia di u cummerciu di exportazione, è simu u primu batch di paesi cù diritti d'esportazione in Cina.
Dopu anni di sviluppu, Avà simu una impresa cumposta cù tutti l'aspettu di l'importazione è l'esportazione.
À mezu à elli, a nostra attività di esportazione di fastener hà iniziatu in 2004. Dopu 18 anni di sviluppu, u mercatu hè avà cuncintratu in l'Asia Sudueste, Sudamerica, è u Mediu Oriente.
Avemu una cunniscenza approfondita di i prezzi di a materia prima domestica è i mercati di i paesi di destinazione, è vi furnisce i prudutti più costuali.
In 2004, avemu entratu successu in u mercatu sudamericanu. È secondu e caratteristiche di l'ordine lucali, integrà a catena di supply. Attualmente, avemu un sistema cumpletu di supply chain per serve u mercatu.
I nostri clienti principali sò cuncentrati in Colombia, Peru, Venezuela, Chilì, Uruguay, Brasile. I nostri prudutti sò entrati in ferreteria, supermercati, è i cantieri di custruzzione in Sudamerica è anu ricivutu una larga acclamazione da i clienti.
U nostru voluminu di esportazioni annuali in Sudamerica righjunghji $1 millioni.
U mercatu europeu hè u nostru mercatu premium. Seguimu strettamente Norme CE è furnisce i prudutti OME per parechji supermercati DIY.
Per i clienti di supermercati europei, avemu i travagliadori di imballaggio qualificati apposta per riduce i nostri costi di imballaggio.
Avemu un grande vantaghju in i prudutti imballati individualmente, inclusa l'etichettatura individuale, sacchetti auto-sigillanti, eccetera.
Attualmente, u nostru voluminu di esportazioni annuali in Europa hè $500,000.
Cum'è u nostru mercatu emergente, L'Asia Centrale è l'Oceania ci furnisce nova crescita punti. In listessu tempu, avemu implementatu linee di prudutti cumpletu, tuttu standard copertura.
Attualmente, u nostru pruduttu più vantaghju in Asia hè flange. I nostri flange sò largamente usati in l'ingegneria municipale è furnimu ancu dadi è bulloni necessarii per cunnessione di flange., furnisce una suluzione cumpleta di ingegneria.
U nostru volume di esportazione annuale in Asia righjunghji $2.8 millioni.
Cum'è unu di i principali espositori di u Delegazione cummerciale Jiangsu, postu chì avemu participatu prima à a fiera in 1996, avemu sempre avutu scambii cordiali cù amichi di tuttu u mondu à u stand principale di a Pruvincia di Jiangsu.
A 122ª Fiera di Canton – a 124a Fiera di Canton, avemu ricevutu 1,000+ i clienti, cun un cumulativu turnover di 1,000,000 dollari americani.